n!!!!!!
amai wat een rock
alle moeite gedaan om backstage te geraken maar de vogels waren al vlug gaan vliegen.
Was al binnen de 5minuten backstage geraakt maar ze waren al verdwenen; -))))
in een big limousine zei een engelse fan mij (die ik al eerder op de avond had ontmoet) amai kijk het was een mercedes
denk dat zij en engeland tegen een sjieke wagen bijvoorbeeld een mercedes ,limousine zeggen
zie maar naar de reply van het francaisetje
aan de security vroeg ik wat meer detail daar vertelde mij men
dat een deel van het al vlug het vliegtuig zouden nemen en dat er wellicht een paar nog naar het hotel zouden terugkeren.
Dat het in brussel was wist ik al maar het Hilton hotel was al meermaals het onderwerp.
Mis, mis ,mis zelf ons eigen belgen foppen ons, boe boe, flauw
alleen maar voor de veiligheid?! of uit jalousie
Het verhaal gaat verder ,die engelse fan was daar al vroeg en hadden het vliegtuig genomen vanuit engeland en logeerden in BRUSSEL
here it comes++++net voor de SHERATON+++++ hotel le dome of zoiets
ik beloofde hen die nacht terug te voeren omdat zij anders moesten wachten tot 5.30 in de ochtend om de trein richting brussel te nemen
wij hadden leuke stories en die nacht zaten we dus dichtbij de scorpions en dat FRancaisetje doet gewoon alsof het niets is
VERDOMME ,zij had geluk,mazzel,change,
wordt vervolgd, zeker weten
want ik heb daar (op het festival) contact gehad met de schoonbroer van Rudy Lenners(ex scorps drummer) , moet nog een email zenden of dit wel een true storie wordt
groeten van cameleon
if i could see it with my eyes i would tell you everything
(through my eyes)andere versie, hahahaa