misschien valt er wel iets te regelen of ze komen misschien nog op de lijst van Graspop???
Lievin France is in elk geval te doen .... We zien wel en als we gaan zullen we 200% moeten voorbereid zijn!!!
you rock
sting in the tail 2010
cameleon wrote:Tis hier dat je het moet volgen belgenmakkers...maten...
Verviers : MSG fantastisch...
Essen : Scorpions....beste rock concert 2009!! muziek,sfeer en meeting the band
_____
19/5/2010 Paris (Olympia)
21/5/2010 Liévin (dichtbij Lille, noord Frankrijk ) !!!!!!!XXXXXX
22/5/2010 Strasbourg Zenith
Groeten uit Vlaanderen
kristof wrote:Mons ,we hebben een kaartje!Eindelijk terug in Belgie,we moeten er een feest van maken!
Wie gaat er naar Kottak volgende maand in Verviers?Ik weet het nog niet!
poulousa wrote:Hallo,
Hier ook een scorps fan van begin jaren 80 - volg hen laatste jaren minder door privé-werk maar ben laatste tijd terug in the mood maar het probleem is dat in mijn vriendenkring er niet direct echt scorpions fans meer zijn dus een concertje alleen bezoeken is ook niet echt fun.
Laat maar iets weten als er iemand naar Mons gaat en als men vervoer wil kan ik daar wel voor zorgen!
Gr,
Bart uit Lokeren
poulousa wrote:maar het probleem is dat in mijn vriendenkring er niet direct echt scorpions fans meer zijn dus een concertje alleen bezoeken is ook niet echt fun.
The_CrY wrote:poulousa wrote:maar het probleem is dat in mijn vriendenkring er niet direct echt scorpions fans meer zijn dus een concertje alleen bezoeken is ook niet echt fun.
Ja dat probleem ken ik, komt nog bij dat ze nooit in Nederland komen.
poulousa wrote:Hallo,
Hier ook een scorps fan van begin jaren 80 - volg hen laatste jaren minder door privé-werk maar ben laatste tijd terug in the mood maar het probleem is dat in mijn vriendenkring er niet direct echt scorpions fans meer zijn dus een concertje alleen bezoeken is ook niet echt fun.
Laat maar iets weten als er iemand naar Mons gaat en als men vervoer wil kan ik daar wel voor zorgen!
Gr,
Bart uit Lokeren
cameleon wrote:Welkom, Bart ...and the cry (Den James kan verschrikkelijk roepen !!!!)
ja concerten ...we zien elkaar in Mons dat is zeker. We kunnen later wel afspreken hoe en waar we elkaar zullen ontmoeten. We gaan er een feest moeten van maken
http://www.ppmfest.com
tot later
Philip ja manneke al die festivalletjes...Misschien kan ik je wel in Mons ompraten om met ons naar Lievin te gaan... wacht maar
Je mag het zeker doen , maar ikmoet nog overeen komen met mijne wederhelft ook
Kristof: ik wacht af tot het laatste voor het KOTTAK concert (weer,werk,...) we zien wel
rock on and BELGIUM rockSSSSSSSS
cameleon wrote:Welkom, Bart ...and the cry (Den James kan verschrikkelijk roepen !!!!)
ja concerten ...we zien elkaar in Mons dat is zeker. We kunnen later wel afspreken hoe en waar we elkaar zullen ontmoeten. We gaan er een feest moeten van maken
tot later
Philip ja manneke al die festivalletjes...Misschien kan ik je wel in Mons ompraten om met ons naar Lievin te gaan... wacht maar
Kristof: ik wacht af tot het laatste voor het KOTTAK concert (weer,werk,...) we zien wel
rock on and BELGIUM rockSSSSSSSS
cameleon wrote:is iedereen al klaar voor de kick of in belgie?
rock on and also see
tour op de officiele sector link
belgen??? ja
flyers??? bijna
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests