by cameleon » November 7th, 2008, 10:18 pm
Kristof, Adrian stond naast mij en hij gooide zomaar zijn italiaanse vlag op het podium en nl is het Klaus die de vlag vraagt want gooien is gevaarlijk, ik weet niet of je het gezien hebt maar Matthias en Klaus vielen er bijna over. En dan wanneer hij de vlag vasthield was er enorm boe geroep....zo in Frankrijk zijn ze wel chauvinistisch en ik heb Klaus al eens mijn vlag laten meezwieren....Zo ik had liever dat het zo bleef en jammer hij vergat belgie maar we hadden het erwel over in de afterparty hij zij ja we denken aan zoveel en het gaat allemaal zo rap

geen probleem ik wist ook wel dat het leuk zou zijn voor de belgen in de zaal maar ja...ik nam geen risico gezien ik ook nu niet zeker wist of ik het wel zou halen om hem terug te halen. Adrian is zijn vlag kwijt en de mijne staat vol met 9 handtekeningen en hoemeer ik naar concerten ga hoe meer ik er moet voor zorgen...hunters...on the run...
see you and naar Uli zal ik niet kunnen gaan ...grrr..
er waren nog belgen van Oudenaarde een busje vol echt plezanterikken ze begonnen alvast al met champagne en hapjes op de parking

)
een tip voor de volgende keer

)))