by Petra » March 22nd, 2008, 3:37 pm
Hey, hier nog een Belgische fan van 27 lentes

Ik ga naar elk concert op voorwaarde dat het een beetje in de buur-landen is, lol. In tegenstelling tot Frankrijk hebben de Scorpions in België niet echt veel fans. Heel erg jammer! Ik was 13 jaar geleden in Leuven in de Brabanthal en er was amper volk, dus ze speelden hun klassiekers en weg waren ze. Ze verdienen natuurlijk veel beter hé. Het is wellicht wel een idee om hen in het Sportpaleis samen te laten zingen met enkele bekende artiesten van bij ons? Zornik, The Scabs, Arid, zelfs Natalia kan een pak volk trekken waardoor mensen zich weer bewust worden van the Scorpions! Ik heb het management hierover al gemaild en ze antwoordden terug, dus ik hoop dat er snel een beslissing uit de bus komt!
BELGIUM NEEDS TO ROCK AGAIN !!!
Petra -xxx-
TheScorpion471 wrote:Ey, mensen!!!
Ik zou eens heel graag willen weten of er hier ook Belgische gans er tussen zitten!!
Komaan Belgie laat u horen!!!
Is there anybody there from Belgium???
"My heart is afraid that it will have to suffer," the boy told the alchemist one night. Tell your heart that the fear of suffering is worse than the suffering itself. And that no heart has ever suffered when it goes in search of its dreams.