er zaten cover medleys in van onder andere AC/DC
http://www.setlist.fm/setlist/green-day ... 40202.html
dat is nog ne keer een setlist
Philip
HANS33 wrote:Mannen ik denk dat Philip hier (klikklikklik) ergens moet op staan.![]()
Ik meen daar ergens een hand met een pintje in de lucht te zien![]()
Voor mijn benen is 1 dag festival ook genoeg.![]()
En 2 dagen na mijn Graspop avontuur was er een sneukeltoer in ons "durp" (en dat betekent "tseut" bij verschillende stops).
Kristof tot zaterdag. Ik heb de laatste weken de laatste CD van Michael wat beluisterd in de auto enzo (ik kende dat nog niet). Ik heb ook nog een (paar) keer naar "at Budokan" geluisterd. Het is nu opnieuw met dezelfde zanger als toen hé? Hopelijk is Michael in form!
kavr wrote:Hier is de setlist van Green Day,
Philip
Kristof wrote:kavr wrote:Hier is de setlist van Green Day,
Philip
Ja,ik heb het gelezen,een concert van 2 ,1/2 uur!Je zoon was zeker heel blij!Heb jij er ook van genoten?
En een clipje van MSG van een paar dagen geleden,Watch on youtube.com
Voor wat in vorm te geraken!
Kristof wrote:...Wanneer denk je er te zijn?
Wij gaan voor een foto samen met Michael!
kavr wrote:ik zie on FB dat jullie ne toffe avond gehad hebben.
Groetjes Philip
Kristof wrote:...
Ik denk dat Gary ons altijd zal herinneren,...![]()
![]()
Jammer dat Michael niet wat mee tijd had,...ik heb nog een foto genomen van hem met Ron,maar dan moest hij weg,...toch heeft hij nog Lovedrive gesigneerd!
kavr wrote:Gisteren met Gino (Ron geweet wel mijne maat die mee was in schwung 2005)naar de kick off suikerock geweest.
ne avond van de jonge oudjes (ze zijn all boven de 60)
opener 2 leden van de Doors , die met ne band lidjes van de Doors spelen , was goed zelf die zanger veraste mij(nog geen 60zulle) die stem just gelijk Morrison .
Dan voor mij de max anderhalfuur puur oude tijd , ik voelde mij 30 jaar jonger(gisteren toch)Foggerty heeft gewoon de markt van Tienen laten zingen en dansen.
Hoofdact ZZ-Top , muzikaal perfect ,ja buiten de klasiekers veel blues , voor de liefhebbers waarschijnlijk prachtig , en met 3 man (mijne hoed af) maar die muziek brengt te weinig ambiance , misschien beter Foggerty de laatste spelen.
Maar ik heb toch ne fantastische avond gehad.
Hier de opener van FoggertyWatch on youtube.com
Philip
HANS33 wrote:Jow de manne.
Ik ben zaterdag bij St. Jacobs naar de Wolf Banes wezen kijken. Ik had ze vroeger al 1x gezien op Windorock, maar toen kende ik op voorhand alleen hun liedjes die toen op de radio waren (The clown, Miles away...) maar hun beste nummer (As the bottle...) had ik nog nooit gehoord (toch niet bewust). Ik heb dat daar toen de eerste keer gehoord, live, met een tent die helemaal zot werd. Daar was ik toen wreed van onder de indruk. Dat optreden is me beter bijgebleven dan de eerste keer dat ik Metallica gezien heb. Ik heb me toen ook na het optreden een CDtje gekocht waar 3 live songs op staan (ik had toen misschien alles bij elkaar 10 CD's dus elke Cd was een weloverdachte aankoop).
En nu zaterdag waren ze weer neig goed vond ik. Veel schone liedjes van vroeger gespeeld en bij die nieuwe zijn er ook een paar goede. Ik heb dingen gedaan die ik anders meestal nooit doe op optredens: een drumstokske gevangen, na het optreden hun nieuwe CD gekocht, en omdat de bandleden daar toch stonden, mijn CD-hoesje eens aan Wimmeke gegeven (ik weet ook niet waarom ik dat in mijn broekzak gestoken had). "Wow, da ies een aawe ploat joenge, doar stomme nog schuun op, ey Pip, ge mot es kaake, motte we der een andtieken oep zette joeng?" Dus nu staat er een handtekening van Wim en Pieter op.Moest ik een "echte" geweest zijn ik zou natuurlijk ook gevraagd moeten gehad hebben om dat drumstokske en die nieuwe Cd te tekenen.
![]()
JESS wrote:Je me sens légèrement seule mais suis quand meme une fan belge (wallonne)
Alors je dis haut et fort JE SUIS LA
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests